Google este motorul de cautare utilizat zilnic de 89.95% dintre utilizatori de internet. Google se identifica practic cu locul in care majoritatea oamenilor isi incep experienta de navigare in "world wide web". Fie ca doresc sa gaseasca o locatie si indicatiile de orientare, sau un site pentru un furnizor de servicii pana la cautarea unui magazin online pentru achizitia de produse, Google e punctul in care se incepe cautarea.
Ce este Google AdWords / Ads
Google AdWords este o platforma de publicitate in regim pay-per-click (PPC).
Platforma Google Adwords permite promovarea in doua sisteme:
- Promovare in reteaua de cautare (paginile cu rezultate ale google.ro, google.com dar si pe alte siteuri partenere)
- In reteaua de display (YouTube, gMail, majoritatea siteurilor de presa, bloguri, etc.)
AdWords, este conceput ca o licitatie deschisa, in care obiectul licitat este pozitia in rezultatele cautarilor pentru anumite cuvinte sau expresii, sau dupa diverse criterii, destinatii si obiective in campaniile de display. De exemplu, pentru expresia „telefoane mobile” sunt 10 magazine on-line care vor sa se promoveze in AdWords si 10.000 de cautari pe Google.ro in fiecare zi.
Fiecare magazine dintre cele 10 are un buget zilnic de promovare si aloca un pret pe care este dispus sa il plateasca, pentru un click al celor care cauta “telefoane mobile”
Cel care plateste cel mai mare pret pentru aceasta expresie(dar care are si cel mai relevant anunt si o buna experienta de navigare pe site) va fi afisat in primele pozitii din pagina cu rezultate.
Ceilalti 10, vor fi afisati dupa primul, cu pozitii variabile, in functie de suma licitata(dar si de alti parametrii).
Numarul de cautari fiind foarte mare, comparative cu bugetele celor care se promoveaza, cel mai adesea toti jucatorii ajung la un momentdat, sau intermitent pe primele pozitii in cautari.
Agentie partener Google Adwords
Publicitatea pay per click devine foarte populara, dintr-un singur mare motiv: functioneaza.
Echipa noastra de experti certificati in managementul campaniilor Adwords creeaza si optimizeaza campaniile dupa reguli complexe, ce au ca scop obtinerea unor rezultate excelente.
Activitatea unui expert certificat AdWords al UPSIDE consta in:
- Un research profesional in asa fel incat sa alegem cea mai buna strategie in comparatie cu concurenta
- O strategie de licitare care sa utilizeze cel mai bine bugetul tau
- Creearea unor anunturi atragatoare, grupate in grupuri de anunturi relevante si in campanii specifice, pe care le vom testa progresiv in asa fel incat, pe parcurs obtinem cele mai bune rezultate
- Optimizarea anunturilor, a strategiei de licitare si a metodelor de difuzare, in asa fel incat sa minimizam costul per click si sa aducem mai multe conversii
- Supravegherea permanenta a campaniilor
- Raportarea catre client cu rezultatele campaniilor
Campanii de remarketing Google AdWords
Utilizarea ulterioara a traficului neconvertit in clienti
Remarketing-ul ofera afacerilor o metoda puternica si inovativa de a promova mesajele catre clientii potentiali care au vizitat site-ul, dar care nu au fost convertiti in clienti.
Aici sunt inclusi vizitatorii care au iesit de pe site inainte sa va contacteze(in cazul unui site de prezentare), cei care au abandonat un cos de cumparaturi – fara finalizarea comenzii (in cazul unui magazin online), etc.
Remarketing-ul functioneaza pe baza unor scripturi Google(cookies), care memoreaza toti vizitatorii care v-au vizitat site-ul. Ulterior, cei care au parasit site-ul fara a fi convertiti, vor vizualiza in timpul navigarii obisnuite pe alte site-uri parteneri Google (site-uri de presa, portaluri dedicate, forumuri, blog-uri, etc.), anuntul tau, special creat, care sa includa promotii, discount-uri, etc.
E foarte probabil ca cineva care a fost interesat de un produs/serviciu/companie la un momentdat, sa aiba si isi mentina si in viitor interesul in achizitionarea acelui produs/serviciu.
Pe scurt, unicul scop al serviciului de remarketing este sa transforme in coversie, chiar si vizitatorii site-ului tau, pierduti din varii motive.